Twoja strona na szczycie wyszukiwarki Google to cel, który potrafimy urzeczywistnić. Realizację tej koncepcji rozpoczynamy od optymalizacji strony internetowej. Proces ten skupia się na poprawieniu kodu strony pod względem jego zgodności z obowiązującymi standardami oraz zaleceniami Google dla webmasterów.

W ten sposób Twoja witryna zyskuje nie tylko na przejrzystości, ale również jest lepiej czytana przez roboty Google. Optymalizacja to kluczowy element pozwalający wyróżnić stronę wśród internetowej konkurencji. Dzięki niej zwiększa się potencjał danej strony oraz wpływa on pozytywnie na Page Rank.

Optymalizacja

Działaniom optymalizacyjnym podlega budowa strony oraz zamieszczane treści. Wśród najważniejszych elementów podlegających optymalizacji wyróżniamy:

Optymalizacja strony internetowej to kluczowy i niezbędny element, który stanowi bazę wyjściową do kolejnych działań zwiększających widoczność Twojej strony w wyszukiwarce.
To przede wszystkim bezpieczny i etyczny sposób na poprawę pozycji strony. Działania optymalizacyjne mają wyłącznie pozytywny wpływ na stronę internetową, a jej rezultaty widoczne są zarówno teraz jak i w dalszej perspektywie.

Pozycjonowanie z długim ogonem (Long tail)

Naszym Klientom doradzamy najefektywniejsze słowa kluczowe, na które powinna być pozycjonowana ich strona i dzięki temu kreujemy najlepsze pozycje. Ze względu na ogromną konkurencję, stosowanie wyłącznie popularnych fraz może nie przynieść oczekiwanych rezultatów, dlatego w naszej pracy wykorzystujemy tzw. long tail.

Metoda ta wykorzystuje rozbudowane frazy, które składają się nawet z kilku słów jednocześnie przez co skupiają swoją uwagę na użytkownikach, którzy wyszukują w wyszukiwarce Google bardzo szczegółowych informacji. Dzięki pozycjonowaniu typu long tail, na stronie pojawiają się użytkownicy, którzy są zainteresowani tematyką strony, danym produktem bądź usługą. Metodę long tail szczególnie polecamy w pozycjonowaniu sklepów internetowych oraz rozbudowanych witryn. W ten sposób zmniejsza się ryzyko związane ze zmianami algorytmu, co wpływa na trwałą pozycję strony w wyszukiwarce.

*dane przedstawiają % osób, które na przestrzeni lat wpisywały w wyszukiwarkę zapytania long tail

2015 28%
2013 25%
2008 18%
2004 7%
1997 2%