1
PageRank to metoda nadawania określonej wartości liczbowej stronom internetowym, oznaczającej ich jakość. Witryny, które próbują w sposób nienaturalny wpłynąć na tą wartość, narażone są na negatywne konsekwencje. Dla wyszukiwarki Google najważniejszą wartością jest wysoka jakość, dlatego jako cel wyszukiwarka stawia sobie wyeliminowanie nieuczciwych metod wpływania na pozycje strony. Rezultatem ich działań są różnorodne kary, które nakładane są na strony za stosowanie nieetycznego pozycjonowania. Najpopularniejszą formą kary stosowaną przez Google jest nałożenie filtra na witrynę.
2
Jeżeli zauważyłeś, że Twoja witryna internetowa z nieznanych Tobie przyczyn zaczęła nagle obniżać swoją pozycje w wynikach wyszukiwarki bądź Google poinformowało Ciebie o działaniach ręcznych na stronie, to jest to równoznaczne z nałożeniem filtra. Twoja strona internetowa otrzymała negatywną ocenę za niezgodności występujące w kodzie strony, zawartej treści bądź Google wykryło nienaturalny profil linków. Filtr to najczęstsza forma kary, która jest efektem nieprofesjonalnego podejścia do działań pozycjonerskich.
3
Jeżeli filtr Google stanowi problem, z którym nie potrafisz sobie poradzić to skontaktuj się z nami, Kreatorami Pozycji. Jesteśmy liderami w swojej dziedzinie, a stosowane przez nas rozwiązania uwolnią Ciebie i Twoją stronę od trapiącego problemu. Nasze działania dostosowujemy w sposób indywidualny do każdej strony. Jeżeli Twoja witryna została ukarana za nienaturalne zaplecze linków, wtedy nasza praca skupia się na analizie i czyszczeniu profilu linkowego strony, a następnie na usuwaniu bądź zrzekaniu się tych linków.
4
W przypadku gdy filtr został nałożony w wyniku nieprawidłowości technicznych występujących na stronie, wtedy podejmujemy wszelkie działania optymalizujące, które z pewnością pomogą w rozwiązaniu problemu. Po wykonaniu niezbędnych działań, zwrócimy się w Twoim imieniu do Google z prośbą o powtórne rozpatrzenie witryny w wyszukiwarce.